Programma

Het Deurnes Gemengd Koor heeft enkele vaste activiteiten die door het jaar heen op vaste momenten terugkomen: opluisteren viering in de St. Willibrorduskerk aan de Markt (juni) en het kerstconcert in dezelfde kerk (laatste zondag voor kerst).

De andere optredens worden daaromheen gepland. Bij uitnodigingen van andere koren, instanties etc wordt gekeken of de medewerking past in het programma in het betreffende jaar.

Doordat het DGK graag grote werken wil uitvoeren met een goede kwaliteit is frequent optreden meestal moeilijk realiseerbaar.

Naast de zang-activiteiten organiseert het DGK ook meerdere activiteiten voor en door leden (en hun partners) om de band en gezelligheid onder de koorleden te bevorderen. Dat daarbij ook spontaan vaak een deuntje gezongen wordt zal u niet verbazen.

Zie voor verdere informatie de tabs concerten en activiteiten.

foto kerstconcert 2019