Activiteiten

Naast het verzorgen van optredens / geven van concerten organiseert het DGK door het jaar heen ook diverse activiteiten voor en door de leden, zoals:

Nieuwjaarsbijeenkomst:

Elk jaar wordt op de eerste maandag het nieuwe jaar op een passende en feestelijke wijze ingeluid. Tijdens de bijeenkomst, die altijd geopend wordt met koffie en gebak, worden eventuele jubilarissen gehuldigd en in het zonnetje gezet. De voorzitter besteedt in zijn nieuwjaarstoespraak aandacht aan vermeldingswaardige zaken uit het afgelopen jaar en werpt een blik vooruit op de zaken die in het nieuwe jaar staan te gebeuren of zijn te verwachten. Aansluitend wordt een toast uitgebracht op het nieuwe jaar.

Foto: uitbrengen van toast op het nieuwe jaar

Fietstocht

Ook elk jaar wordt een fietstocht georganiseerd, waarbij de leden elkaar eens op een andere manier kunnen leren kennen. De tocht wordt altijd afgesloten met een gezamenlijke maaltijd, waarbij ook diegenen die niet hebben meegefietst kunnen aansluiten.

Wandelen in de zomervakantie

Er zijn leden die het koor / collega zangers en zangeressen zodanig missen in de vakantie dat ze op eigen initiatief elk jaar weer gaan wandelen op de maandagavond. Mooie routes worden daarvoor uitgezet en de avond wordt ook nogal eens afgesloten met een hapje / drankje.

banner

Postadres: